Support

Ik ben mijn inloggevens van de online zelfhulp modules kwijt, wat moet ik nu doen?

Op de inlogpagina klikt u onder ‘Ik heb al een account’ op ‘Direct inloggen’. Op de inlogpagina kunt u uw wachtwoord wijzigen. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een vouchercode ontvangen van mijn verzekeraar / werkgever.
Waar moet ik deze invullen?

Op de inlogpagina klikt u onder ‘Account aanmaken’ op Registreren’. Op de registratiepagina vult u uw naam en emailadres is en kiest u een wachtwoord voor uw account. Vervolgens klikt u op ‘Registreer account’. U ontvangt vervolgens een email op het door u opgegeven emailadres waarmee u uw account kunt activeren. Na het activeren van uw account ziet u de volgende tekst “Voltooi uw registratie voor toegang tot alle online zelfhulp modules van Stichting Mirro. Heeft u al een vouchercode? Klik dan hier”. U klikt op ‘hier’ en voert de vouchercode in die u via uw verzekeraar / werkgever hebt ontvangen.

Ik wil graag twee-staps-authenticatie instellen voor mijn account, hoe werkt dit?

Wij bieden de mogelijkheid om uw account te beveiligen met twee staps authenticatie. Op de pagina twee-staps-authenticatie, leest u wat dit precies inhoudt. U kunt 2 staps authenticatie instellen in uw Profiel. U logt in via de inlogpagina en gaat naar uw profiel pagina. Aan de linkerkant in het menu vindt u de optie ‘Twee staps authenticatie’. Om de twee staps authenticatie te activeren, klikt u op het hokje voor ‘ja, ik wil twee staps authenticatie activeren’. Vervolgens klikt u op opslaan.

Ik wil mijn account voor de Mirro-modules verwijderen, hoe doe ik dit?

U kunt uw account zelf verwijderen. U logt in via de inlogpagina en gaat naar uw profiel pagina. Aan de linkerkant in het menu vindt u de optie ‘Verwijder account’. Hier klikt u op het hokje voor ‘ja, ik wil mijn account verwijderen’. Vervolgens klikt u op opslaan.

helpdesk e-mail support

Heeft u een support vraag?

Mail uw support vraag naar support@mirro.nl.

Probeer het probleem of de hulpvraag zo goed mogelijk te omschrijven.

U ontvangt een aparte support ticket op uw mail.

Doorgaans reageren we binnen 2 werkdagen.

Heeft u een vraag over een van onze producten?

Bekijk dan onze contactpagina.

Jouw organisatie ook mentaal fitter maken? Neem contact met ons op:

Stichting mirro

Adres Leidseveer 2-10 3511 SB Utrecht