Veelgestelde vragen

Waar kan ik informatie vinden over de functionaliteiten van de mirro producten?

Stichting mirro heeft voor zowel de behandelaccounts van de online modules als de beslisondersteuner een vrij toegankelijke e-learning ontwikkeld waarin u precies kunt lezen hoe ons platform werkt. Wij verzorgen indien gewenst ook trainingen op locatie waarin we alle mogelijkheden van het platform aan uw organisatie demonstreren.

Ik ben door mijn zorgverlener uitgenodigd voor een online module. Waar kan ik inloggen?

Voordat u gebruik kunt maken van de online module, moet u eerst uw account activeren via de link in e-mail die u van uw zorgverlener heeft ontvangen. U kunt vervolgens met behulp van uw e-mailadres en het door u aangemaakte wachtwoord inloggen op mirro-modules.nl.

Ik ben mijn inloggevens van de online zelfhulp modules kwijt, wat moet ik nu doen?

Op inlogpagina klikt u onder 'Ik heb al een account' op 'Direct inloggen'. Op de inlogpagina kunt u uw wachtwoord wijzigen. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik ben mijn inloggegevens van mirro eHealth kwijt, wat moet ik nu doen?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken door op mirro-ehealth.nl te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het scherm dat daarna verschijnt, vult u het e-mailadres van uw account in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een e-mail van Stichting mirro ontvangen, klopt dat?

Dat kan, deze e-mail is verstuurd vanuit uw zorgverlener. Veel huisartspraktijken, psychologenpraktijken en GGZ-instellingen werken met de mirro eHealth producten. Neem bij twijfel altijd contact op met uw zorgverlener.

Ik heb na betaling voor mijn mirro-account geen vouchercode ontvangen, wat nu?

Mogelijk is deze in uw ongewenste e-mail binnengekomen. Stuur bij het uitblijven van de e- mail met uw vouchercode een bericht naar privacymanager@mirro.nl. Geef hierbij het e-mailadres door waarmee u de vouchercode heeft aangeschaft.

Kan ik de modules integreren in mijn platform?

Beschikt uw organisatie over een platform waar medewerkers op inloggen (bijvoorbeeld een intranet of medewerkersportaal)? Dan kunt u de online zelfhulp modules integreren. Medewerkers kunnen zo rechtstreeks vanuit uw platform aan de slag met alle gewenste online zelfhulp modules. Meer informatie >>

Zijn gegevens van Stichting mirro toegankelijk voor zorgverzekeraars?

Nee. Stichting mirro deelt geen gegevens die herleidbaar zijn tot personen, noch gegevens die herleidbaar zijn tot zorgaanbieders met derden (dus ook niet met zorgverzekeraars). Gegevens die Stichting mirro verzamelt voor onderzoek en rapportages worden door een Third Trusted Party onomkeerbaar gepseudonimiseerd zodat deze niet herleidbaar zijn tot personen. Rapportages op praktijk-/ organisatieniveau kunnen enkel aan de betreffende praktijk/organisatie worden verstrekt als spiegelinformatie.

Kan ik een gratis proefaccount krijgen?

Ja, dat kan! De mirro-producten voor de zakelijke markt (zorgverleners en werkgevers) kunt u één maand gratis en vrijblijvend uitproberen. Vraag hier uw proefaccount aan.

Waar kan ik inloggen?

Bij Inloggen vindt u alle inlogmogelijkheden van onze producten.

Hoe zit het met privacy en veiligheid?

Stichting mirro doet er als alles aan om uw gegevens te beschermen. In het gegevensbeschermingsbeleid kunt u lezen hoe wij dit geregeld hebben. Stichting mirro is tevens NEN 7510 gecertificeerd. NEN 7510 is een door het Nederlands Normalisatie-instituut ontwikkelde norm voor informatiebeveiliging binnen de zorgsector.



 

Meer weten over onze eHealth producten?

Vraag het Claudia of Wouter! Telefonisch bereikbaar op 085 489 89 99

> Stel je vraag

 

Stichting mirro

Adres
Grebbeberglaan 15 3527 VX Utrecht
Telefoon
085-489 89 99
Mail