Vraag en antwoord

Kan ik de modules in ons gezondheidsplatform gebruiken?

Wij onderzoeken graag de mogelijkheid om uw platform te versterken met onze producten en diensten. U kunt een licentieovereenkomst afsluiten voor het gebruik van één of meerdere modules. Deze worden dan getoond in uw domein en dragen de door u gewenste lay-out/styling. Stichting mirro verzorgt nog altijd het beheer en onderhoud. Lees hier meer over het verrijken van uw platform met onze modules»

Waarom moet ik betalen voor het informatiemateriaal van de modules?

Sinds 1 juli 2016 verstrekt mirro de posters met karakters die verwijzen naar de online zelfhulp niet meer kosteloos. Omdat het aantal bestellingen de afgelopen tijd enorm toegenomen is, is het voor de stichting niet meer op te brengen om de materialen gratis te verzenden. Vandaar dat wij de kostprijs van het materiaal en de verzendkosten in rekening zullen brengen. U ontvangt per aanvraag van ons een factuur. Wij hopen dat u ons besluit begrijpt en ook in de toekomst gebruikt blijft maken van ons materiaal en de modules.

Hoe kan ik starten met het mirro eHealth platform?

Hartelijk dank voor uw interesse in het mirro eHealth platform. Wij staan u graag te woord voor eventuele aanvullende vragen (T: 085-489 89 99 of E: info@mirro.nl). U kunt ook rechtstreeks uw aanvraag indienen via het aanmeldformulier>>

Wat is de kwaliteit van de modules?

De inhoud van de 17 modules is geheel ontwikkeld door psychologen en gebaseerd op cognitieve gedragstherapie. Lees hier meer over de kwaliteit>>

Ik wil graag online zelfhulp faciliteren aan mijn cliënten/werkgevers, kan dat?

Ja, dat kan! U kunt de modules zowel begeleid als onbegeleid inzetten via het mirro eHealth platform. Of u kiest voor een voucherpakket waarmee u de modules eenvoudig faciliteert aan uw doelgroep. Meer informatie»

Waarom is de online zelfhulp niet meer geheel gratis te gebruiken?

Stichting mirro is een stichting zonder winstoogmerk. Om doorontwikkeling en onderhoud te kunnen continueren, vragen wij sinds eind januari 2017 een kleine vergoeding bij premium gebruik. Iedere module bestaat uit een zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor dit premium onderdeel vragen wij nu € 7,-. Hiermee kunt u één jaar onbeperkt premium gebruik maken van alle beschikbare modules. Anoniem.

Is Stichting mirro NEN 7510 gecertificeerd?

Ja, Stichting mirro is NEN 7510 gecertificeerd. Veiligheid en goede informatiebeveiliging staan bij ons als eHealth leverancier hoog in het vaandel. Meer informatie

Hoe lang duurt de afname van de beslisondersteuner?

De vragenlijst in de beslisondersteuner kan samen met de cliënt in de praktijk worden doorlopen, of de cliënt kan de vragen zelfstandig invullen (thuis of elders). Als de vragenlijst geheel samen met de cliënt wordt doorlopen, duurt dit gemiddeld 15 tot 25 minuten. Vult de cliënt de vragen zelfstandig in, dan is hij/zij hier gemiddeld 10 minuten mee bezig.

Wat kost het gebruik van de beslisondersteuner?

De manier waarop het tarief wordt berekend verschilt per organisatie. Lees meer over de kosten>>

Hoe is de privacy van het mirro eHealth platform gewaarborgd?

Stichting mirro is NEN 7510 gecertificeerd. Het mirro eHealth platform wordt aangeroepen in een beveiligde web-based omgeving. Er worden geen gegevens die herleidbaar zijn tot personen, noch gegevens die herleidbaar zijn tot zorgaanbieders gedeeld met zorgverzekeraars. De mirro eHealth producten voldoen hiermee volledig aan de geldende wetgeving voor de bescherming van persoonsgegevens. De beslisondersteuner mentale zorg heeft een CE-markering.

Zijn gegevens van Stichting mirro toegankelijk voor zorgverzekeraars?

Nee. Er worden geen gegevens die herleidbaar zijn tot personen, noch gegevens die herleidbaar zijn tot zorgaanbieders gedeeld met zorgverzekeraars. Gegevens die Stichting mirro verzamelt voor onderzoek en rapportages worden door een Third Trusted Party onomkeerbaar gepseudonimiseerd zodat deze niet herleidbaar zijn tot personen. Rapportages op praktijk-/organisatieniveau kunnen enkel aan de betreffende praktijk/organisatie worden verstrekt als spiegelinformatie.  

Ik wil de beslisondersteuner gaan gebruiken, wat moet ik doen?

Wilt u de beslisondersteuner mentale zorg gaan gebruiken? Vul dan het online aanvraagformulier in. U vult hier een aantal gegevens over uw organisatie in en geeft aan hoeveel mensen binnen uw organisatie het instrument gaan gebruiken. Na ontvangst van het aanvraagformulier informeert Stichting mirro u over de vervolgstappen. Wilt de beslisondersteuner mentale zorg eerst kunnen uitproberen? Wij geven u graag 2 weken toegang tot de demonstratieversie; kosteloos en vrijblijvend. Vraag direct een demonstratieverise aan »

Wat is de voorspellende waarde van de beslisondersteuner?

De beslisondersteuner mentale zorg is gebaseerd op onder meer de DSM, de MINI en op ruim 10 jaar ervaring met het proces van toeleiden via een gestructureerd telefonisch interview. De beslisondersteuner combineert dus (veelal) gevalideerde instrumenten. Inmiddels zijn er 3 onderzoeken uitgevoerd bij de Centrale Aanmelding en Toeleiding van de Parnassia Groep. Hierbij is het oordeel van de psycholoog op basis van een interview met de cliënt  vergeleken met het advies van de beslisondersteuner. Tevens is er een onderzoek gedaan bij een GGZ aanbieder, uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau. Bekijk de uitgebreide samenvatting van deze onderzoeksresultaten »    

Kan ik een demo-account krijgen voor het mirro eHealth platform?

Ja, dat kan! Vraag hier uw demo-account aan. Met uw demo-account kunt u een maand lang gratis kennis maken met mirro eHealth.  

Kan de cliënt de beslisondersteuner ook zelfstandig invullen?

Ja, dat kan. De vragenlijst kan samen met de cliënt in de praktijk worden doorlopen, of de cliënt kan de vragen thuis zelfstandig invullen. De resultaten worden dan teruggekoppeld aan de zorgprofessional om aan te vullen met diens klinische blik en te bespreken met de cliënt. Het taalgebruik van de beslisondersteuner is op B1-niveau; eenvoudig Nederlands wat voor ongeveer 95% van de Nederlandse bevolking te begrijpen is.

De beslisondersteuner koppelen met EPD, HIS of KIS?

Wij onderzoeken graag met u de mogelijkheden om de beslisondersteuner mentale zorg te koppelen met uw EPD, HIS  of KIS. Stichting mirro kan het contact over een realisatie van een koppeling met de leverancier van uw informatiesysteem faciliteren. Neem hiervoor contact met ons op: 085 - 489 89 99 of info@mirro.nl. Bijbehorende technische documentatie leest u hier»    

Ik heb na betaling geen vouchercode voor mijn mirro-account ontvangen, wat nu?

Bij het uitblijven van de e- mail met uw vouchercode verzoeken wij u dit te melden via privacymanager@mirro.nl.

Kan ik anoniem met de online zelfhulp aan de slag?

Ja, je kunt de online zelfhulp volledig anoniem gebruiken. Tip: voor € 7,- maak je een mirro-account aan met één jaar toegang tot de Zelfhulp onderdelen van alle beschikbare modules.

Wat kost het premium gebruik van de online zelfhulp?

Iedere module bestaat uit een vrij toegankelijke zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor € 7,- maak je één jaar onbeperkt premium gebruik van alle beschikbare modules. Anoniem.

Waarom ben ik per e-mail uitgenodigd voor een module?

Deze uitnodiging is verstuurd door jouw zorgverlener (huisarts, of bijvoorbeeld psycholoog) die gebruik maakt van onze eHealth producten. Heb je hierover vragen? Neem dan contact op met je zorgverlener. Stichting mirro kan je helaas niet verder helpen, omdat we in verband met jouw privacy geen toegang hebben tot medische informatie.

Wat kost het gebruik van de online modules via het mirro eHealth platform?

De online modules kunnen begeleid en onbegeleid worden ingezet door huisartsen en GGZ-aanbieders. Ook zien wij dat andere zorgprofessionals die werken met mensen met psychische klachten de toegevoegde waarde van de modules ervaren. De manier waarop de kosten worden berekend verschilt per organisatie. Lees meer over de kosten>>

Wat kost het gebruik van het mirro eHealth platform?

De manier waarop de kosten voor het mirro eHealth platform worden berekend, verschilt per organisatie. Lees meer over de kosten>>

Wat zijn de kosten van een voucherpakket?

De prijs per voucher in de initiële staffel (20 vouchers) bedraagt – evenals voor consumenten – € 7,- per voucher. Bij een grotere afname wordt de prijs lager. Iedere voucher staat voor één account welke gedurende één jaar toegang geeft tot alle 17 modules. Bekijk de staffeltabel»

Hoe log ik in op het mirro eHealth platform?

Als professional kunt u inloggen op het platform via mirro-ehealth.nl. U logt in met uw persoonlijke e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens ziet u de producten waarmee uw organisatie werkt. Ik heb nog geen gebruikersaccount U kunt een account krijgen als uw organisatie een overeenkomst heeft voor het gebruik van mirro eHealth. Is dit het geval? Benader dan de accountbeheerder van uw organisatie (mogelijk bent u dit zelf); in verband met de informatiebeveiliging kan alleen deze persoon nieuwe accounts voor uw organisatie aanvragen. Weet u niet wie voor uw organisatie de accountbeheerder is? Neem contact met ons op: info@mirro.nl of 085 - 489 89 99.    

Ik ben mijn beslisondersteuner inloggegevens kwijt. Wat kan ik doen?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken door op mirro-ehealth.nl te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het scherm dat daarna verschijnt, vult u het e-mailadres van uw account in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op: het verwerken van het nieuwe wachtwoord kan één tot twee minuten duren, en vindt alléén plaats op ma t/m vrij tussen 09:00 en 17:00 uur.

Mijn beslisondersteuner-account staat op inactief. Wat kan ik doen?

Mogelijk heeft u zojuist uw wachtwoord gewijzigd. Het systeem heeft één tot twee minuten nodig om deze wijziging te verwerken. De verwerking vindt plaats op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Wanneer u dus bijvoorbeeld ’s avonds uw wachtwoord wijzigt, betekent dit dat u de eerstvolgende werkdag vanaf 09:00 uur met uw nieuwe wachtwoord kunt inloggen. Een andere oplossing kan zijn om de inlogpagina opnieuw te openen in uw internet-browser of de pagina te vernieuwen. Dit kan door op de toets F5 te drukken, of op het pijltje ‘vernieuwen’ in uw internet-browser.

Ik ben mijn inloggegevens voor de inzet van de online modules kwijt. Wat nu?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken door op mirro-ehealth.nl te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het scherm dat daarna verschijnt, vult u het e-mailadres van uw account in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op: het verwerken van het nieuwe wachtwoord kan één tot twee minuten duren, en vindt alléén plaats op ma t/m vrij tussen 09:00 en 17:00 uur.

Hoe log ik in op de beslisondersteuner?

Als professional kunt u inloggen op de beslisondersteuner via mirro-ehealth.nl. U logt in met uw persoonlijke e-mailadres en wachtwoord. Ik heb nog geen gebruikersaccount U kunt een account krijgen als uw organisatie een overeenkomst heeft voor het gebruik van mirro eHealth. Is dit het geval? Benader dan de accountbeheerder van uw organisatie (mogelijk bent u dit zelf); in verband met de informatiebeveiliging kan alleen deze persoon nieuwe accounts voor uw organisatie aanvragen. Weet u niet wie voor uw organisatie de accountbeheerder is? Neem contact met ons op: info@mirro.nl of 085 - 489 89 99.

Kan ik de modules in ons gezondheidsplatform gebruiken?

Wij onderzoeken graag de mogelijkheid om uw platform te versterken met onze producten en diensten. U kunt een licentieovereenkomst afsluiten voor het gebruik van één of meerdere modules. Deze worden dan getoond in uw domein en dragen de door u gewenste lay-out/styling. Stichting mirro verzorgt nog altijd het beheer en onderhoud. Lees hier meer over het verrijken van uw platform met onze modules»

Waarom moet ik betalen voor het informatiemateriaal van de modules?

Sinds 1 juli 2016 verstrekt mirro de posters met karakters die verwijzen naar de online zelfhulp niet meer kosteloos. Omdat het aantal bestellingen de afgelopen tijd enorm toegenomen is, is het voor de stichting niet meer op te brengen om de materialen gratis te verzenden. Vandaar dat wij de kostprijs van het materiaal en de verzendkosten in rekening zullen brengen. U ontvangt per aanvraag van ons een factuur. Wij hopen dat u ons besluit begrijpt en ook in de toekomst gebruikt blijft maken van ons materiaal en de modules.

Hoe kan ik starten met het mirro eHealth platform?

Hartelijk dank voor uw interesse in het mirro eHealth platform. Wij staan u graag te woord voor eventuele aanvullende vragen (T: 085-489 89 99 of E: info@mirro.nl). U kunt ook rechtstreeks uw aanvraag indienen via het aanmeldformulier>>

Wat is de kwaliteit van de modules?

De inhoud van de 17 modules is geheel ontwikkeld door psychologen en gebaseerd op cognitieve gedragstherapie. Lees hier meer over de kwaliteit>>

Ik wil graag online zelfhulp faciliteren aan mijn cliënten/werkgevers, kan dat?

Ja, dat kan! U kunt de modules zowel begeleid als onbegeleid inzetten via het mirro eHealth platform. Of u kiest voor een voucherpakket waarmee u de modules eenvoudig faciliteert aan uw doelgroep. Meer informatie»

Waarom is de online zelfhulp niet meer geheel gratis te gebruiken?

Stichting mirro is een stichting zonder winstoogmerk. Om doorontwikkeling en onderhoud te kunnen continueren, vragen wij sinds eind januari 2017 een kleine vergoeding bij premium gebruik. Iedere module bestaat uit een zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor dit premium onderdeel vragen wij nu € 7,-. Hiermee kunt u één jaar onbeperkt premium gebruik maken van alle beschikbare modules. Anoniem.

Is Stichting mirro NEN 7510 gecertificeerd?

Ja, Stichting mirro is NEN 7510 gecertificeerd. Veiligheid en goede informatiebeveiliging staan bij ons als eHealth leverancier hoog in het vaandel. Meer informatie

Hoe lang duurt de afname van de beslisondersteuner?

De vragenlijst in de beslisondersteuner kan samen met de cliënt in de praktijk worden doorlopen, of de cliënt kan de vragen zelfstandig invullen (thuis of elders). Als de vragenlijst geheel samen met de cliënt wordt doorlopen, duurt dit gemiddeld 15 tot 25 minuten. Vult de cliënt de vragen zelfstandig in, dan is hij/zij hier gemiddeld 10 minuten mee bezig.

Wat kost het gebruik van de beslisondersteuner?

De manier waarop het tarief wordt berekend verschilt per organisatie. Lees meer over de kosten>>

Hoe is de privacy van het mirro eHealth platform gewaarborgd?

Stichting mirro is NEN 7510 gecertificeerd. Het mirro eHealth platform wordt aangeroepen in een beveiligde web-based omgeving. Er worden geen gegevens die herleidbaar zijn tot personen, noch gegevens die herleidbaar zijn tot zorgaanbieders gedeeld met zorgverzekeraars. De mirro eHealth producten voldoen hiermee volledig aan de geldende wetgeving voor de bescherming van persoonsgegevens. De beslisondersteuner mentale zorg heeft een CE-markering.

Zijn gegevens van Stichting mirro toegankelijk voor zorgverzekeraars?

Nee. Er worden geen gegevens die herleidbaar zijn tot personen, noch gegevens die herleidbaar zijn tot zorgaanbieders gedeeld met zorgverzekeraars. Gegevens die Stichting mirro verzamelt voor onderzoek en rapportages worden door een Third Trusted Party onomkeerbaar gepseudonimiseerd zodat deze niet herleidbaar zijn tot personen. Rapportages op praktijk-/organisatieniveau kunnen enkel aan de betreffende praktijk/organisatie worden verstrekt als spiegelinformatie.  

Ik wil de beslisondersteuner gaan gebruiken, wat moet ik doen?

Wilt u de beslisondersteuner mentale zorg gaan gebruiken? Vul dan het online aanvraagformulier in. U vult hier een aantal gegevens over uw organisatie in en geeft aan hoeveel mensen binnen uw organisatie het instrument gaan gebruiken. Na ontvangst van het aanvraagformulier informeert Stichting mirro u over de vervolgstappen. Wilt de beslisondersteuner mentale zorg eerst kunnen uitproberen? Wij geven u graag 2 weken toegang tot de demonstratieversie; kosteloos en vrijblijvend. Vraag direct een demonstratieverise aan »

Wat is de voorspellende waarde van de beslisondersteuner?

De beslisondersteuner mentale zorg is gebaseerd op onder meer de DSM, de MINI en op ruim 10 jaar ervaring met het proces van toeleiden via een gestructureerd telefonisch interview. De beslisondersteuner combineert dus (veelal) gevalideerde instrumenten. Inmiddels zijn er 3 onderzoeken uitgevoerd bij de Centrale Aanmelding en Toeleiding van de Parnassia Groep. Hierbij is het oordeel van de psycholoog op basis van een interview met de cliënt  vergeleken met het advies van de beslisondersteuner. Tevens is er een onderzoek gedaan bij een GGZ aanbieder, uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau. Bekijk de uitgebreide samenvatting van deze onderzoeksresultaten »    

Kan ik een demo-account krijgen voor het mirro eHealth platform?

Ja, dat kan! Vraag hier uw demo-account aan. Met uw demo-account kunt u een maand lang gratis kennis maken met mirro eHealth.  

Kan de cliënt de beslisondersteuner ook zelfstandig invullen?

Ja, dat kan. De vragenlijst kan samen met de cliënt in de praktijk worden doorlopen, of de cliënt kan de vragen thuis zelfstandig invullen. De resultaten worden dan teruggekoppeld aan de zorgprofessional om aan te vullen met diens klinische blik en te bespreken met de cliënt. Het taalgebruik van de beslisondersteuner is op B1-niveau; eenvoudig Nederlands wat voor ongeveer 95% van de Nederlandse bevolking te begrijpen is.

De beslisondersteuner koppelen met EPD, HIS of KIS?

Wij onderzoeken graag met u de mogelijkheden om de beslisondersteuner mentale zorg te koppelen met uw EPD, HIS  of KIS. Stichting mirro kan het contact over een realisatie van een koppeling met de leverancier van uw informatiesysteem faciliteren. Neem hiervoor contact met ons op: 085 - 489 89 99 of info@mirro.nl. Bijbehorende technische documentatie leest u hier»    

Ik heb na betaling geen vouchercode voor mijn mirro-account ontvangen, wat nu?

Bij het uitblijven van de e- mail met uw vouchercode verzoeken wij u dit te melden via privacymanager@mirro.nl.

Kan ik anoniem met de online zelfhulp aan de slag?

Ja, je kunt de online zelfhulp volledig anoniem gebruiken. Tip: voor € 7,- maak je een mirro-account aan met één jaar toegang tot de Zelfhulp onderdelen van alle beschikbare modules.

Wat kost het premium gebruik van de online zelfhulp?

Iedere module bestaat uit een vrij toegankelijke zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor € 7,- maak je één jaar onbeperkt premium gebruik van alle beschikbare modules. Anoniem.

Waarom ben ik per e-mail uitgenodigd voor een module?

Deze uitnodiging is verstuurd door jouw zorgverlener (huisarts, of bijvoorbeeld psycholoog) die gebruik maakt van onze eHealth producten. Heb je hierover vragen? Neem dan contact op met je zorgverlener. Stichting mirro kan je helaas niet verder helpen, omdat we in verband met jouw privacy geen toegang hebben tot medische informatie.

Ik wil graag online zelfhulp faciliteren aan mijn cliënten/werkgevers, kan dat?

Ja, dat kan! U kunt de modules zowel begeleid als onbegeleid inzetten via het mirro eHealth platform. Of u kiest voor een voucherpakket waarmee u de modules eenvoudig faciliteert aan uw doelgroep. Meer informatie»

Waarom is de online zelfhulp niet meer geheel gratis te gebruiken?

Stichting mirro is een stichting zonder winstoogmerk. Om doorontwikkeling en onderhoud te kunnen continueren, vragen wij sinds eind januari 2017 een kleine vergoeding bij premium gebruik. Iedere module bestaat uit een zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor dit premium onderdeel vragen wij nu € 7,-. Hiermee kunt u één jaar onbeperkt premium gebruik maken van alle beschikbare modules. Anoniem.

Wat kost het premium gebruik van de online zelfhulp?

Iedere module bestaat uit een vrij toegankelijke zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor € 7,- maak je één jaar onbeperkt premium gebruik van alle beschikbare modules. Anoniem.

Wat kost het gebruik van de online modules via het mirro eHealth platform?

De online modules kunnen begeleid en onbegeleid worden ingezet door huisartsen en GGZ-aanbieders. Ook zien wij dat andere zorgprofessionals die werken met mensen met psychische klachten de toegevoegde waarde van de modules ervaren. De manier waarop de kosten worden berekend verschilt per organisatie. Lees meer over de kosten>>

Wat kost het gebruik van het mirro eHealth platform?

De manier waarop de kosten voor het mirro eHealth platform worden berekend, verschilt per organisatie. Lees meer over de kosten>>

Waarom is de online zelfhulp niet meer geheel gratis te gebruiken?

Stichting mirro is een stichting zonder winstoogmerk. Om doorontwikkeling en onderhoud te kunnen continueren, vragen wij sinds eind januari 2017 een kleine vergoeding bij premium gebruik. Iedere module bestaat uit een zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor dit premium onderdeel vragen wij nu € 7,-. Hiermee kunt u één jaar onbeperkt premium gebruik maken van alle beschikbare modules. Anoniem.

Wat zijn de kosten van een voucherpakket?

De prijs per voucher in de initiële staffel (20 vouchers) bedraagt – evenals voor consumenten – € 7,- per voucher. Bij een grotere afname wordt de prijs lager. Iedere voucher staat voor één account welke gedurende één jaar toegang geeft tot alle 17 modules. Bekijk de staffeltabel»

Wat kost het gebruik van de beslisondersteuner?

De manier waarop het tarief wordt berekend verschilt per organisatie. Lees meer over de kosten>>

Hoe log ik in op het mirro eHealth platform?

Als professional kunt u inloggen op het platform via mirro-ehealth.nl. U logt in met uw persoonlijke e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens ziet u de producten waarmee uw organisatie werkt. Ik heb nog geen gebruikersaccount U kunt een account krijgen als uw organisatie een overeenkomst heeft voor het gebruik van mirro eHealth. Is dit het geval? Benader dan de accountbeheerder van uw organisatie (mogelijk bent u dit zelf); in verband met de informatiebeveiliging kan alleen deze persoon nieuwe accounts voor uw organisatie aanvragen. Weet u niet wie voor uw organisatie de accountbeheerder is? Neem contact met ons op: info@mirro.nl of 085 - 489 89 99.    

Ik ben mijn beslisondersteuner inloggegevens kwijt. Wat kan ik doen?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken door op mirro-ehealth.nl te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het scherm dat daarna verschijnt, vult u het e-mailadres van uw account in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op: het verwerken van het nieuwe wachtwoord kan één tot twee minuten duren, en vindt alléén plaats op ma t/m vrij tussen 09:00 en 17:00 uur.

Mijn beslisondersteuner-account staat op inactief. Wat kan ik doen?

Mogelijk heeft u zojuist uw wachtwoord gewijzigd. Het systeem heeft één tot twee minuten nodig om deze wijziging te verwerken. De verwerking vindt plaats op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Wanneer u dus bijvoorbeeld ’s avonds uw wachtwoord wijzigt, betekent dit dat u de eerstvolgende werkdag vanaf 09:00 uur met uw nieuwe wachtwoord kunt inloggen. Een andere oplossing kan zijn om de inlogpagina opnieuw te openen in uw internet-browser of de pagina te vernieuwen. Dit kan door op de toets F5 te drukken, of op het pijltje ‘vernieuwen’ in uw internet-browser.

Ik ben mijn inloggegevens voor de inzet van de online modules kwijt. Wat nu?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken door op mirro-ehealth.nl te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het scherm dat daarna verschijnt, vult u het e-mailadres van uw account in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op: het verwerken van het nieuwe wachtwoord kan één tot twee minuten duren, en vindt alléén plaats op ma t/m vrij tussen 09:00 en 17:00 uur.

Hoe log ik in op de beslisondersteuner?

Als professional kunt u inloggen op de beslisondersteuner via mirro-ehealth.nl. U logt in met uw persoonlijke e-mailadres en wachtwoord. Ik heb nog geen gebruikersaccount U kunt een account krijgen als uw organisatie een overeenkomst heeft voor het gebruik van mirro eHealth. Is dit het geval? Benader dan de accountbeheerder van uw organisatie (mogelijk bent u dit zelf); in verband met de informatiebeveiliging kan alleen deze persoon nieuwe accounts voor uw organisatie aanvragen. Weet u niet wie voor uw organisatie de accountbeheerder is? Neem contact met ons op: info@mirro.nl of 085 - 489 89 99.

Ik wil graag online zelfhulp faciliteren aan mijn cliënten/werkgevers, kan dat?

Ja, dat kan! U kunt de modules zowel begeleid als onbegeleid inzetten via het mirro eHealth platform. Of u kiest voor een voucherpakket waarmee u de modules eenvoudig faciliteert aan uw doelgroep. Meer informatie»

Waarom is de online zelfhulp niet meer geheel gratis te gebruiken?

Stichting mirro is een stichting zonder winstoogmerk. Om doorontwikkeling en onderhoud te kunnen continueren, vragen wij sinds eind januari 2017 een kleine vergoeding bij premium gebruik. Iedere module bestaat uit een zelftest, algemene informatie over het thema en het premium onderdeel Zelfhulp met extra uitleg, oefeningen en ervaringsverhalen. Voor dit premium onderdeel vragen wij nu € 7,-. Hiermee kunt u één jaar onbeperkt premium gebruik maken van alle beschikbare modules. Anoniem.

Is Stichting mirro NEN 7510 gecertificeerd?

Ja, Stichting mirro is NEN 7510 gecertificeerd. Veiligheid en goede informatiebeveiliging staan bij ons als eHealth leverancier hoog in het vaandel. Meer informatie