Jouw proefaccount wordt gemaakt!

Bedankt voor je aanvraag van een Mirro-proefaccount. We gaan meteen voor je aan de slag. Binnen 2 werkdagen is jouw demo-account klaar voor gebruik.

Voor technische hulp kun je altijd bij onze Support terecht.

Klanten van Mirro krijgen hulp bij communicatie

We helpen je graag bij je communicatie over Mirro. Als je de modules regelmatig onder de aandacht brengt, dan worden ze vaker gebruikt. We maken hier themagericht en actueel communicatiemateriaal voor. √Čn we helpen je bij de interne communicatie.

Esmee, onze Content Manager, is het creatieve brein achter alle communicatie materialen. Zij denkt graag met je mee. Ze weet altijd de juiste noot te vinden en vooral bij studenten slaat het materiaal erg aan. Zowel onderwijsinstellingen als werkgevers zijn erg tevreden met de foto’s, video’s en teksten die ze van haar ontvangen. Ook de Rijksoverheid is erg te spreken over het materiaal. En over onze modules.

Bij School A steeg het gebruik met 17% door ons communicatiemateriaal.

Stephanie is implementatiespecialist en helpt je om Mirro succesvol te implementeren. Ze geeft ook advies voor het vergroten van het bereik en het stimuleren van het gebruik. Samen evalueren jullie de voortgang.

Zo helpen we je van A tot Z en maken we samen Nederland mentaal fitter.

Een foto van Esmee en Stephanie van het communicatie team van Stichting Mirro.
Esmee (links) en Stephanie (rechts) helpen je bij de communicatie over Mirro!

Alvast een paar weggevertjes:

  • De kracht van herhaling: als je Mirro vaker onder de aandacht brengt, dan blijft het hangen. Mensen moeten gemiddeld vijf keer van je gehoord hebben voor ze je overwegen.
  • Een contentkalender is een prettige houvast. Je speelt in op actuele onderwerpen en hebt altijd iets relevants te melden. Wij sturen altijd een contentkalender mee.
  • Houd het kort maar krachtig. We worden tegenwoordig overspoeld met taken, reclames en weetjes. Daarom houden wij het kort. Onze modules zijn ook kort en dat wordt enorm op prijs gesteld door gebruikers.
  • Taalniveau B1 is een vereiste. Niet iedereen snapt de vaktermen die je zelf gewend bent. Lange zinnen lezen is moeilijk en vaak ook niet leuk. Houd het simpel!

Jouw organisatie ook mentaal fitter maken? Neem contact met ons op:

Stichting mirro

Adres
Leidseveer 2-10
3511 SB Utrecht
Telefoon
Mail